Prekių užsakymas telefonu

Jūsų patogumui priimame užsakymus telefonu

Darbo dienomis, 9-18 val.

Prireikus papildomos konsultacijos, dėl prekių asortimento ar užsakymo pateikimo, mes mielai atsakysime į Jūsų klausimus.

Konfidencialumas

Užsisakydami prekes telefonu iš mūsų elektroninės parduotuvės, galite būti tikri, jog išsaugosime Jūsų konfidencialumą. Užsakymo įvykdymui prašome tik svarbiausių duomenų, kurie yra būtini, pagal Jūsų pasirinktą prekių pristatymo būdą.

Minimalūs duomenys užsakymų pristatymui

Paštomatai
Telefono numeris
Paštomatai
Telefono numeris
Kurjeris
Siuntos gavėjas Pristatymo adresas Telefono numeris
Paštomatai
Telefono numeris
Pašto skyriai
Siuntos gavėjas Pristatymo adresas Telefono numeris

El. pašto adresas nėra būtinas, jeigu užsakote prekes telefonu. Tačiau mes rekomenduojame jį pateikti, kadangi el. paštu atsiunčiamas užsakymo patvirtinimas, siuntos sekimo informacija ir PVM sąskaita už prekes, kuri kartu yra garantijos dokumentas. Jeigu el. pašto adresas nėra pateikiamas, spausdinta PVM sąskaita įdedama į siuntos vidų, o siuntos sekimo informacija nesiunčiama.

Užsakymai pakuojami į paprastas rudo kartono dėžutes arba baltus nepermatomus vokus. Siuntos išorėje nėra el. parduotuvės pavadinimo ir informacijos apie siuntos turinį. Siuntėjas yra įmonė neutraliu pavadinimu.

Mokėjimo metodai

Atliekant prekių užsakymą telefonu, galite rinktis iš dviejų mokėjimo metodų.

Mokėjimas pristatymo arba atsiėmimo metu

Užsakymas vykdomas Nedelsiant

LP Express, Omniva ir DPD savitarnos paštomatuose arba atsiimdami atsiėmimo punkte, už pirkinius galėsite atsiskaityti banko kortele, o DPD kurjeriui ir Lietuvos pašto skyriuose – grynais pinigais arba banko kortele.

Paštomatai
Banko kortele
Paštomatai
Banko kortele
Kurjeris
Banko kortele Grynais pinigais
Paštomatai
Banko kortele
Pašto skyriai
Banko kortele Grynais pinigais

Bankiniu pavedimu

Mokėjimo įskaitymas 1 darbo diena

Atsiskaityti už prekes galite bankiniu pavedimu į mūsų sąskaitas SEB ir Swedbank bankuose. Pavedimą galite atlikti naudodami savo banko el. bankininkystės sistemą arba nuvykę į banko skyrių. Duomenis, reikalingus pavedimui atlikti, pateikiame patvirtinus užsakymą ir, papildomai, atsiunčiame el. paštu kartu su užsakymo patvirtinimu.

Mokėjimas iš Lietuvoje veikiančių bankų mūsų sąskaitoje įskaitomas per 1 darbo dieną, o mokėjimo gavimas iš užsienio bankų gali užtrukti 2-5 darbo dienas.

Prekių pristatymas

Visas prekes turime savo sandėlyje, todėl užsakymas yra pradedamas vykdyti vos tik gavus apmokėjimą ir prekės pristatomos per 1-2 darbo dienas.

LP Express paštomatai

Mokėjimas atsiėmimo metu
Banko kortele
Užsakymą pateikus dabar
Atsiimkite paštomate balandžio 30 d. (antradienį). *

Į LP Express savitarnos paštomatų tinklą prekės pristatomos per 1-2 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo. Galimybė rinktis net iš 435 paštomatų, esančių 107 Lietuvos miestuose bei miesteliuose. Jums artimiausią ar patogiausią LP Express paštomatą galite rasti paštomatų sąraše.

Siuntos į visus LP Express paštomatus pristatomos ir šeštadieniais. Pateikus užsakymą iki penktadienio 13 valandos, prekės Jus pasieks jau kitą dieną - šeštadienį.

LP Express paštomatai veikia 24 valandas per parą, tad siuntą galėsite atsiimti Jums patogiu metu. Siuntai pasiekus Jūsų pasirinktą LP Express paštomatą, būsite informuoti SMS žinute ir elektroniniu laišku. Siuntinį iš paštomato turite atsiimti per 3 kalendorines dienas nuo SMS gavimo datos.

Svarbu: Būtina nurodyti tikslų telefono numerį, nes šiuo numeriu bus išsiųsta SMS žinutė su kodu, reikalingu atsiimti siuntą iš paštomato.

Dažniausi klausimai apie pristatymą į LP Express paštomatus

Kaip atsiimti siuntą iš LP Express savitarnos paštomato?

1. Sulaukite pranešimo
Siuntai pasiekus LP Express paštomatą, gausite SMS žinutę ir/arba el. laišką užsakymo metu nurodytu el. paštu.

2. Nuvykite prie paštomato
Paštomatai veikia 24 valandas per parą, tad siuntą atsiimti galite bet kuriuo paros metu. Tačiau ne vėliau kaip per 72 valandas nuo pranešimo gavimo.

3. Įveskite siuntos atsiėmimo PIN kodą
Paštomato ekrane pasirinkite „Atsiimti siuntą“. Įveskite gautą PIN kodą. Jeigu užsakymo metu pasirinkote apmokėjimą pristatymo metu, paštomatas pateiks instrukcijas, kaip atlikti mokėjimą.

4. Pasiimkite siuntą
Teisingai suvedus PIN kodą, automatiškai atsidarys vieno skyriaus durelės. Paimkite siuntą bei nepamirškite uždaryti durelių.

Per kiek laiko reikia atsiimti siuntą?

Siunta LP Express savitarnos paštomate yra saugoma 72 valandas (3 kalendorines dienas) nuo siuntos pristatymo į paštomatą momento. Siuntai pasiekus paštomatą Jūs gausite SMS žinutę ir/arba el. laišką su durelių atidarymo PIN kodu.

Jeigu siunta nebuvo atsiimta per 72 valandas nuo jos pristatymo į paštomatą momento, ji išimama iš paštomato, apie tai informuojant jus SMS žinute. Jums pageidaujant, siuntą per 7 dienas galima pakartotinai susigrąžinti į pageidaujamą paštomatą, užpildžius SMS žinute gautą formą. Pasibaigus siuntos saugojimo terminui, siunta bus grąžinama mums.

Ką daryti jeigu negavau durelių atidarymo kodų?

Pranešimas su PIN kodu išsiunčiamas SMS žinute ir/ar el. paštu, kuomet siunta jau yra pristatyta į pasirinktą paštomatą. Pasinaudokite turimu siuntos sekimo numeriu, kurį atsiunčiame el. paštu, vos supakavę prekes. Tokiu būdu, patikrinsite, ar siunta jau pasiekė paštomatą.

Jeigu siunta yra pristatyta į paštomatą, tačiau Jūs negavote pranešimo su atsiėmimo kodu, dėl pakartotino kodo atsiuntimo, prašome, susisiekite su mumis telefonu 8 700 41000 arba el. paštu pagalba@romantika.lt.

Svarbu: Įsitikinkite, jog užsakymo metu teisingai nurodėte telefono numerį. Šią informaciją galite rasti, el. paštu gautame, užsakymo patvirtinimo laiške bei pranešime apie išsiųstą siuntą.

Ar siuntos atsiėmimo metu reikalingas asmens dokumentas?

Siuntos pristatomos į savitarnos paštomatus, todėl atsiėmimui užtenka turėti PIN kodą, kurį gaunate SMS žinute arba el. paštu.

Užsakymo metu pasirinkus pristatymą į LP Express paštomatus, nereikia įvesti pirkėjo vardo, pavardės arba adreso. Užsakymo pristatymui reikalingas telefono numeris ir el. pašto adresas. Pateiktu telefono numeriu atsiunčiama SMS žinutė su paštomato durelių atidarymo PIN kodu. O el. paštu - užsakymo patvirtinimas, pranešimas apie užsakymo išsiuntimą su siuntos sekimo informacija bei PVM sąskaita.

Omniva paštomatai

Mokėjimas atsiėmimo metu
Banko kortele
Užsakymą pateikus dabar
Atsiimkite paštomate balandžio 30 d. (antradienį). *

Tai patogus ir paprastas būdas atsiimti siuntą. Ją galėsite atsiimti Jums tinkamiausiu metu, pasirinkus vieną iš 499 paštomatų. Jums artimiausią ar patogiausią Omniva paštomatą galite rasti paštomatų sąraše.

Prekės, į pasirinktą paštomatą, pristatomos per 1-2 darbo dienas. Siuntos į paštomatus esančius Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje ir Utenoje pristatomos ir šeštadieniais. Pateikus užsakymą penktadienį iki 13 valandos, anksčiau paminėtuose miestuose, siuntą galėsite atsiimti jau kitą dieną – šeštadienį.

Siuntai pasiekus Jūsų pasirinktą Omniva paštomatą, būsite informuoti SMS žinute. Jums patogiu metu, siuntinį iš Omniva paštomato turite atsiimti per 7 kalendorines dienas nuo SMS gavimo datos.

Svarbu: Būtina nurodyti tikslų telefono numerį, nes šiuo numeriu bus išsiųsta SMS žinutė su kodu, reikalingu atsiimti siuntą iš paštomato.

Dažniausi klausimai apie pristatymą į Omniva paštomatus

Kaip atsiimti siuntą iš Omniva paštomato?

1. Sulaukite pranešimo
Siuntai pasiekus Jūsų pasirinktą Omniva paštomatą, gausite pranešimą SMS žinute, kuriame bus nurodytas durelių atidarymo kodas.

2. Nuvykite prie paštomato
Omniva savitarnos siuntų paštomatai veikia 24 valandas per parą, todėl prie pasirinkto paštomato galite nuvykti Jums patogiausiu metu. Tačiau, svarbu prisiminti, jog siuntą turite atsiimti ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas nuo pranešimo gavimo momento.

3. Įveskite kodą
Liečiamajame paštomato ekrane pasirinkite „Atsiimti siuntą“. Įveskite durelių kodą, kurį gavote SMS žinute. Jeigu užsakymo metu pasirinkote apmokėjimą pristatymo metu, paštomatas pateiks instrukcijas, kaip atlikti mokėjimą.

4. Pasiimkite siuntą
Teisingai įvedus ir patvirtinus kodą, automatiškai atsidarys paštomato skyriaus durelės. Paimkite siuntą bei nepamirškite uždaryti durelių.

Per kiek laiko reikia atsiimti siuntą?

Siunta paštomatuose saugoma 7 kalendorines dienas nuo siuntos pristatymo į paštomatą momento. Kuomet siuntinys yra pristatytas į paštomatą, Jums išsiunčiamas panešimas SMS žinute su šešiaženkliu siuntos atsiėmimo kodu bei nurodytu siuntos atsiėmimo terminu.

Visi Omniva savitarnos siuntų paštomatai veikia 24 valandas per parą, todėl siuntas galima atsiimti bet kuriuo paros metu.

Jeigu siuntos neatsiimsite per 7 kalendorines dienas, ji bus grąžinta mums.

Ką daryti jeigu negavau pranešimo su atsiėmimo kodu?

Pranešimas SMS žinute išsiunčiamas, kai siunta yra pasiekusi Jūsų pasirinktą Omniva paštomatą. Pasinaudokite turimu siuntos sekimo numeriu, kurį atsiunčiame vos supakavus prekes. Tokiu būdu, patikrinsite, ar siunta jau pasiekė savitarnos paštomatą.

Jeigu siunta yra pristatyta į paštomatą, tačiau Jūs negavote pranešimo atsiėmimo kodu, dėl pakartotino durelių kodo atsiuntimo, prašome, susisiekite su mumis telefonu 8 700 41000 arba el. paštu pagalba@romantika.lt.

Svarbu: įsitikinkite, jog užsakymo metu teisingai nurodėte telefono numerį. Šią informaciją galite rasti, el. paštu gautame, užsakymo patvirtinimo laiške bei pranešime apie išsiųstą siuntą.

Ar reikalingas asmens dokumentas siuntos atsiėmimo metu?

Asmens dokumentas, siuntos gavėjo vardas ir pavardė nėra reikalingi, nes pirkimas ir siuntos atsiėmimas Omniva paštomatuose yra visiškai konfidencialūs.

Siuntos pristatomos į savitarnos paštomatus, todėl atsiėmimui užtenka turėti šešiaženklį atsiėmimo kodą, kurį atsiunčiame SMS žinute.

Užsakymo metu pasirinkus pristatymą į Omniva paštomatus, nereikia įvesti pirkėjo vardo, pavardės arba adreso. Užsakymo pristatymui reikalingas telefono numeris ir el. pašto adresas. Pateiktu telefono numeriu atsiunčiama SMS žinutė su paštomato durelių atidarymo šešiaženkliu kodu. O el. paštu - užsakymo patvirtinimas, pranešimas apie užsakymo išsiuntimą su siuntos sekimo informacija bei PVM sąskaita.

DPD kurjeris

Mokėjimas pristatymo metu
Grynais pinigais Banko kortele
Užsakymą pateikus dabar
DPD kurjeris pristatys balandžio 30 d. (antradienį). *

Kurjeris siuntą pristato per 1-2 darbo dienas nurodytu adresu ir įteikia asmeniškai gavėjui. Apie numatomą pristatymo laiką gavėjas iš vakaro ir pristatymo dieną yra informuojamas SMS pranešimu.

Siuntų pristatymas į miestus ar vietoves yra vykdomas darbo dienomis 8-18 val. Visos siuntos pristatomos siuntą paliekant 2 metrų atstumu nuo Gavėjo ir tiesiogiai su juo nekontaktuojant.

Dažniausi klausimai apie pristatymą per kurjerį

Ar pristatymas yra konfidencialus?

Siuntos išorėje nėra jokios informacijos apie siuntos turinį ir el. parduotuvės pavadinimo. Siuntinį pristatantis kurjeris, nėra informuojamas apie siuntos turinį.

Užsakymai yra pakuojami į paprastas rudo kartoto dėžutes arba baltus nepermatomus vokus, kurių išorėje nėra logotipų ar užrašų. Siuntos pristatomos ir asmeniškai įteikiamos siuntos gavėjui. Siuntėjas yra įmonė neutraliu pavadinimu.

Siuntos pristatymo metu būtina turėti asmens dokumentą, kadangi siuntinys yra asmeniškai įteikiamas siuntos gavėjui.

Jeigu pasirinkote pristatymą į darbovietę, kurioje nuolat gaunamos įvairios siuntos, galite parašyti mums užsakymo komentare ir mes pasirūpinsime papildomu lipduku “Įteikti asmeniškai”, taip užtikrindami, kad Jūsų siunta bus įteikta asmeniškai Jums, o ne įprastai visas siuntas priimančiam darbuotojui, pavyzdžiui, administratorei.

Kokiu metu yra vykdomas siuntų pristatymas?

Siuntos yra pristatomos tik darbo dienomis.

Siuntos yra pristatomos 8-18 val. Apie numatomą pristatymo laiką gavėjas yra iš vakaro ir informuojamas SMS žinute. Pranešime rasite nuorodą, kurią paspaudę galėsite pakeisti pristatymo datą, laiką ir adresą.

Jeigu pristatymo metu nebūsiu numatytu adresu?

Kurjeris prieš pristatydamas siuntą, įprastai, paskambina nurodytu telefonu ir įsitikina, jog numatytu laiku, bus galimybė gavėjui įteikti siuntą.

Apie numatomą pristatymo laiką informuojama iš vakaro SMS žinute. Pranešime rasite nuorodą, kurią paspaudė galėsite pakeisti pristatymo datą, laiką ir adresą.

Jeigu siuntos pristatymo numatytu laiku bei nurodytu adresu nepavyko gavėjui jos įteikti, tuomet yra paliekamas pranešimas apie nesėkmingą pristatymą ir siuntinį bandomą pristatyti kitą dieną. Nepavykus pristatyti antrą kartą, siunta grąžinama mums.

Kiek laiko užtrunka užsakymo pristatymas?

Visas prekes turime savo sandėlyje, todėl užsakymą siuntimui paruošiame tą pačia darbo dieną.

Prekės pristatomos per 1-2 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo datos.

Kokiuose miestuose ir vietovėje galimas pristatymas?

DPD kurjeriai pristato siuntas visoje Lietuvoje, įskaitant mažus miestelius bei kitas vietoves.

Pristatymo kaina nepriklauso nuo to, ar siunta pristatoma į centrinę Vilniaus dalį, ar į atokią sodybą Lietuvos pakraštyje.

Pristatymas į Kuršių Neriją papildomai kainuoja 20€. Šio, išskirtinio Lietuvos kampelio gyventojams rekomenduojame pasirinkti kitą pristatymo būdą.

DPD paštomatai

Mokėjimas atsiėmimo metu
Banko kortele
Užsakymą pateikus dabar
Atsiimkite paštomate balandžio 30 d. (antradienį). *

Paštomatų tinklas, kurį sudaro 317 vietos esančios 103 Lietuvos miestuose. Jums artimiausią bei patogiausią DPD Pickup paštomatą galite rasti DPD Pickup paštomatų sąraše.

Jie veikia 24 valandas per parą, todėl siuntą galima atsiimti Jums patogiu metu.

Dažniausi klausimai apie pristatymą į DPD Pickup tinklą

Per kiek laiko reikia atsiimti siuntą?

Siuntai pasiekus numatytą paštomatą, Jūs būsite informuotas trumpąja SMS žinute. Pranešime rasite siuntinio atsiėmimui reikalingą kodą, paštomato pavadinimą ir adresą.

SSiuntą turite atsiimti per 3 kalendorines dienas nuo siuntos pristatymo momento. DPD Pickup savitarnos paštomatai veikia 24 valandas per parą, tad siuntą galite atsiimti Jums patogiu metu. Jeigu neatsiėmėte siuntos per numatytą laiką, ji bus grąžinama mums.

Kaip atsiimti siuntą iš DPD Pickup savitarnos paštomato?

1. Sulaukite pranešimo
Siuntai pasiekus Jūsų pasirinktą DPD Pickup paštomatą, būsite informuotas SMS žinute. Pranešime rasite durelių atidarymo kodą, siuntų paštomato pavadinimą ir adresą.

2. Nuvykite prie paštomato
DPD Pickup paštomatai veikia 24 valandas per parą. Siuntą iš pasirinkto paštomato galite atsiimti Jums patogiu metu, tačiau ne vėliau kaip per 3 kalendorines dienas nuo pranešimo gavimo momento.

3. Įveskite kodą
Paštomato ekrane pasirinkite „Atsiimti siuntą“. Įveskite kodą, kurį gavote trumpąja SMS žinute.

4. Pasiimkite siuntą
Teisingai įvedus atsiėmimo kodą, automatiškai atsidarys paštomato skyrius, kuriame rasite Jums skirtą siuntinį. Paimkite siuntą bei nepamirškite uždaryti durelių.

Kaip atsiimti siuntą iš DPD Pickup siuntų taško?

1. Sulaukite pranešimo
Siuntiniui pasiekus, Jūsų pasirinktą, DPD Pickup siuntų tašką, būsite informuotas SMS žinute ir el. laišku. Pranešime rasite kodus, kuriuos panaudosite atsiimant siuntą ir priminimą apie siuntų taško darbo laiką bei tikslų adresą.

2. Nuvykite į siuntų tašką
Siuntinį galite atsiimti, Jūsų pasirinkto siuntų taško darbo laiku, tačiau ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas nuo pranešimo gavimo momento. Siuntų taško darbo laiką rasite SMS žinutėje arba el. pašto pranešime bei DPD Pickup vietų sąraše.

3. Pasakykite kodus ir atsiimkite siuntą
Tereikia teisingai pasakyti savo siuntos atsiėmimo kodus ir DPD Pickup taško darbuotojas perduos Jums siuntinį.

Ką daryti jeigu negavau pranešimo su atsiėmimo kodu?

Pranešimas su kodu išsiunčiamas SMS žinute, kuomet siunta jau yra pristatyta į pasirinktą DPD paštomatą. Pasinaudokite turimu siuntos sekimo numeriu, kurį atsiunčiame vos supakavus prekes. Tokiu būdu patikrinsite, ar siunta jau pasiekė DPD paštomatą.

Jeigu siuntinys yra pristatytas į paštomatą, tačiau Jūs negavote pranešimo su atsiėmimo kodu, dėl pakartotino kodo atsiuntimo, prašome, susisiekite su mumis telefonu 8 700 41000 arba el. paštu pagalba@romantika.lt.

Svarbu: įsitikinkite, jog užsakymo metu teisingai nurodėte telefono numerį. Šią informaciją galite rasti, el. paštu gautame, užsakymo patvirtinimo laiške bei pranešime apie išsiųstą siuntą.

Ar siuntos atsiėmimo metu reikalingas asmens dokumentas?

Asmens dokumentas, siuntos gavėjo vardas bei pavardė nėra būtini, nes pirkimas ir siuntos atsiėmimas paštomatuose yra visiškai konfidencialūs.

Siuntos atsiėmimui iš Pickup paštomatų pakanka atsiėmimo kodo, kurį gaunate SMS žinute.

Užsakymo metu pasirinkus pristatymą į DPD paštomatų tinklą, nėra būtina įvesti pirkėjo vardo, pavardės ar adreso. Užsakymo pristatymui reikalingas telefono numeris ir el. pašto adresas. Pateiktu telefono numeriu atsiunčiama SMS žinutė su paštomato durelių atidarymo PIN kodu. O el. paštu - užsakymo patvirtinimas, pranešimas apie užsakymo išsiuntimą su siuntos sekimo informacija bei PVM sąskaita.

Lietuvos pašto skyriai

Mokėjimas pristatymo metu
Grynais pinigais Banko kortele
Užsakymą pateikus dabar
Atsiimkite Lietuvos pašto skyriuje gegužės 2 d. (ketvirtadienį) arba gegužės 3 d. (penktadienį). *

Jeigu jūsų gyvenvietėje nėra LP Express, Omniva ar DPD paštomatų ir, dėl tam tikrų priežasčių, nesirenkate pristatymo DPD kurjeriu, Jūs taip pat turite galimybę savo siuntinį atsiimti artimiausiame Lietuvos pašto skyriuje. Tai saugus ir patikimas būdas, tačiau prekių pristatymas užtrunka gerokai ilgiau.

Pasirinkus pristatymą į Lietuvos pašto skyrių, siunta pristatoma į Jūsų adresui priskirtą pašto skyrių per 1-2 darbo dienas. Siuntai pasiekus pašto skyrių, Jūs turėtumėte gauti pranešimą el. paštu arba į korespondencijos dėžutę. Deja, siuntos duomenų apdorojimas pašto skyriuje bei pranešimo pristatymas, gali užtrukti iki 10 dienų.

Svarbu: vykdami atsiimti siuntinio į pranešime nurodytą pašto skyrių, turėkite asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Siuntos Lietuvos Pašto skyriuose yra saugomos 30 kalendorinių dienų nuo pristatymo datos

Dažniausi klausimai apie pristatymą į Lietuvos pašto skyrius

Ar pristatymas yra konfidencialus?

Siuntos atsiėmimo metu būtina pateikti asmens dokumentą. Pašto darbuotojas nėra informuojamas apie siuntos turinį, o siuntėjas yra įmonė neutraliu pavadinimu

Siuntos išorėje nėra rašomas elektroninės parduotuvės pavadinimas bei nėra jokios informacijos apie siuntos turinį. Visi užsakymai yra pakuojami į rudo kartono dėžutes.

Kodėl pristatymas į Lietuvos pašto skyrius užtrunka ilgiau?

Siuntos į Lietuvos pašto skyrius pristatomos per 1-2 darbo dienas. Deja, siuntų apdorojimas pašto skyriuje ir pranešimo apie siuntą pristatymas į korespondencijos ar el. pašto dėžutę užtrunka iki 10 darbo dienų.

Galimybė atsiimti siuntą nelaukiant pranešimo apie siuntos pristatymą. Patikrinkite ar Jūsų siunta pasiekė numatytą pašto skyrių siuntų paieškos sistemoje.

Vykdami į pašto skyrių, būtinai turėkite siuntos sekimo numerį ir asmens dokumentą.

Ar galiu atsiimti siuntą jeigu negavau pranešimo apie pristatymą?

Lietuvos pašto siuntų paieškos sistemoje patikrinkite, ar Jūsų siunta pasiekė numatytą pašto skyrių. Jeigu siunta jau yra numatytame pašto skyriuje, galite nuvykti ją atsiimti.

Vykdami į pašto skyrių, būtinai turėkite siuntos sekimo numerį ir nepamirškite asmens dokumento.

Siuntos sekimo numerį rasite el. laiške, kuriuos pranešame apie siuntos išsiuntimą.

Ką daryti jeigu negavau pranešimo, kad galiu atsiimti siuntą?

Lietuvos pašto siuntų paieškos sistemoje patikrinkite ar Jūsų siunta pasiekė numatytą pašto skyrių. Jeigu siunta jau yra numatytame pašto skyriuje, ją galite nuvykti atsiimti.

Vykdami į pašto skyrių, būtinai turėkite siuntos sekimo numerį ir nepamirškite asmens dokumento.

Siuntos sekimo numerį rasite el. laiške, kuriuo pranešame apie siuntos išsiuntimą.

Atsiėmimo punktas

Mokėjimas atsiėmimo metu
Banko kortele
Užsakymas paruošiamas
per 1-2 darbo valandas

Jei norite užsakymą gauti tą pačią darbo dieną, Jūs turite galimybę jį atsiimti Romantika.lt atsiėmimo punkte adresu 9-ojo Forto g. 67, Kaunas.

Visas prekes turime savo sandėlyje, todėl užsakymą atsiėmimui galime paruošti per 2 valandas nuo jo pateikimo.

Užsakymą galite apmokėti iš anksto Jums patogiu būdu arba apmokėti banko kortele atsiimant jį, o prekes atsiimkite visiškai nemokamai.

Apie atsiėmimui paruoštą užsakymą informuosime Jus SMS žinute.

Dažniausi klausimai apie atsiėmimą Romantika.lt punkte

Kada galiu atvykti atsiimti savo užsakymo?

Užsakymas paruošiamas per 1-2 valandas nuo jo pateikimo momento. Pasirinkus apmokėjimą banko pavedimu, užsakymas pradedamas vykdyti, kai apmokėjimas yra įskaitomas į mūsų sąskaitą.

Atsiimti užsakymo atvykite tik sulaukę SMS žinutės. Atsiėmimo punkto darbo laikas I-V 9-18 val., adresas - 9-ojo Forto g. 67, Kaunas.

Ar užsakymo atsiėmimo metu reikalinga kokia nors informacija?

Atvykus atsiimti užsakymo paprašysime pateikti tik užsakymo numerį.

Kaip galėsiu apmokėti už užsakymą?

Užsakymą galite apmokėti iš anksto Jums patogiu būdu arba banko kortele atsiėmimo metu.

Per kiek laiko reikia atsiimti siuntą?

Paruoštą užsakymą saugosime 5 darbo dienas, pasibaigus laikui jį atšauksime ir jei užsakymas buvo apmokėtas iš anksto, per 14 kalendorinių dienų pinigus grąžinsime į sąskaitą iš kurios buvo atliktas mokėjimas.

Ar galima nusipirkti prekių atvykus į atsiėmimo punktą?

Apgailestaujame, tačiau fizinės parduotuvės neturime ir atsiėmimo punkte galite atsiimti tik iš anksto pateiktus užsakymus.

Laukiame Jūsų skambučio!

Esanti informacija ir prekės yra skirtos asmenims vyresniems nei 18 metų, bei naudojami slapukai.
Spausdami „Taip, sutinku“ patvirtinkite, kad esate pilnametis asmuo ir sutinkate su slapukų naudojimu.
Jūs galite pasirinkti kuriuos slapukų tipus leidžiate slapukų nustatymuose. Daugiau apie slapukų naudojimą sužinokite mūsų privatumo politikoje.

Prekė įdėta į krepšelį

Pirkinių krepšelis

Prekė pašalinta iš krepšelio

Pirkinių krepšelis