Kategorijos
Informacija pirkėjui

Prekių pristatymas

Greita, patogu ir konfidencialu!

Nemokamas pristatymas

Užsakymus nuo 30€ pristatome nemokamai, nepriklausomai nuo pristatymo būdo, miesto ar vietovės. Užsakymams iki 30€ yra taikomas 3€ pristatymo mokestis.

Greitas užsakymų vykdymas

Visas prekes turime savo sandėlyje. Užsakymai supakuojami ir paruošiami siuntimui tą pačią darbo dieną.

Platus pasirinkimas

Užsakymus pristatome per kurjerį, į visus savitarnos terminalų tinklus ir Lietuvos pašto skyrius. Pasirinkite Jums patogiausią būdą!

Siuntų sekimas

Visoms siuntoms suteikiame sekimo numerius, todėl visuomet galėsite stebėti savo siuntos kelią.

LP Express terminalai

Į LP Express savitarnos terminalų tinklą prekės pristatomos per 1-2 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo. Galimybė rinktis net iš 102 terminalų, esančių 45 Lietuvos miestuose bei miesteliuose. Jums artimiausią ar patogiausią LP Express terminalą galite rasti terminalų sąraše.

Siuntos į visus LP Express terminalus pristatomos ir šeštadieniais. Pateikus užsakymą iki penktadienio 13 valandos, prekės Jus pasieks jau kitą dieną - šeštadienį.

LP Express terminalai veikia 24 valandas per parą, tad siuntą galėsite atsiimti Jums patogiu metu. Siuntai pasiekus Jūsų pasirinktą LP Express terminalą, būsite informuoti SMS žinute ir elektroniniu laišku. Siuntinį iš terminalo turite atsiimti per 3 kalendorines dienas nuo SMS gavimo datos.

Svarbu: Būtina nurodyti tikslų telefono numerį, nes šiuo numeriu bus išsiųsta SMS žinutė su kodais, reikalingais atsiimti siuntą iš savitarnos terminalo.

Mokėjimas atsiėmimo metu
Banko kortele
Užsakymą pateikus dabar
Terminale liepos 27 d. (ketvirtadienį) arba liepos 28 d. (penktadienį). *

Dažniausi klausimai apie pristatymą į LP Express terminalus

Kaip atsiimti siuntą iš LP Express savitarnos terminalo?

1. Sulaukite pranešimo
Siuntai pasiekus LP Express terminalą, atsiųsime Jums pranešimą SMS žinute bei, užsakymo metu nurodytu el. paštu.

2. Nuvykite prie terminalo
Terminalai veikia 24 valandas per parą, tad siuntą atsiimti galite bet kuriuo paros metu. Tačiau ne vėliau kaip per 72 valandas nuo pranešimo gavimo.

3. Įveskite kodus
Liečiamajame terminalo ekrane pasirinkite „Atsiimti siuntą“. Įveskite abu pranešime atsiųstus PIN kodus. Jeigu užsakymo metu pasirinkote apmokėjimą pristatymo metu, terminalas pateiks instrukcijas, kaip atlikti mokėjimą.

4. Pasiimkite siuntą
Teisingai suvedus PIN kodus, automatiškai atsidarys vieno skyriaus durelės. Paimkite siuntą bei nepamirškite uždaryti durelių.

Per kiek laiko reikia atsiimti siuntą?

Siunta LP Express savitarnos terminale yra saugoma 72 valandas (3 kalendorines dienas) nuo siuntos pristatymo į terminalą momento. Siuntai pasiekus terminalą Jūs gausite pranešimą su dvejais PIN kodais, kuriuos panaudosite atsiimant siuntą.

Visi siuntų terminalai veikia 24 valandas per parą, todėl siuntas galima atsiimti bet kuriuo paros metu.

Jeigu siunta nebuvo atsiimta per 72 valandas nuo jos pristatymo į terminalą momento, ji išimama iš terminalo ir perkeliama saugoti į LP Express saugojimo vietą. Šioje vietoje saugoma 15 (penkiolika) kalendorinių dienų, o vėliau grąžinama mums. Jeigu siuntą norite atsiimti iš saugojimo vietos, susisiekite su LP Express dėl saugojimo vietos adreso ir atsiėmimo instrukcijų.

Ką daryti jeigu negavau durelių atidarymo kodų?

Pranešimas su kodais išsiunčiamas SMS žinute ir el. paštu, kuomet siunta jau yra pristatyta į pasirinktą terminalą. Pasinaudokite turimu siuntos sekimo numeriu, kurį atsiunčiame el. paštu, vos supakavę prekes. Tokiu būdu, patikrinsite, ar siunta jau pasiekė savitarnos terminalą.

Jeigu siunta yra pristatyta į terminalą, tačiau Jūs negavote pranešimo su atsiėmimo kodais, dėl pakartotino kodų atsiuntimo, prašome, susisiekite su mumis telefonu 8 700 41000 arba el. paštu pagalba@romantika.lt.

Svarbu: Įsitikinkite, jog užsakymo metu teisingai nurodėte telefono numerį. Šią informaciją galite rasti, el. paštu gautame, užsakymo patvirtinimo laiške bei pranešime apie išsiųstą siuntą.

Ar reikalingas asmens dokumentas siuntos atsiėmimo metu?

Asmens dokumentas, gavėjo vardas bei pavardė nėra reikalingi, nes pirkimas ir siuntos atsiėmimas terminaluose yra visiškai konfidencialūs.

Siuntos pristatomos į savitarnos terminalus, todėl atsiėmimui užtenka turėti du PIN kodus, kuriuos atsiunčiame SMS žinute arba el. paštu.

Užsakymo metu pasirinkus pristatymą į LP Express terminalus, nereikia įvesti pirkėjo vardo, pavardės arba adreso. Užsakymo pristatymui reikalingas telefono numeris ir el. pašto adresas. Pateiktu telefono numeriu atsiunčiama SMS žinutė su terminalo durelių atidarymo PIN kodais. O el. paštu - užsakymo patvirtinimas, pranešimas apie užsakymo išsiuntimą su siuntos sekimo informacija bei PVM sąskaita.

Omniva paštomatai

Tai patogus ir paprastas būdas atsiimti siuntą. Ją galėsite atsiimti Jums tinkamiausiu metu, pasirinkus vieną iš 67 paštomatų. Jums artimiausią ar patogiausią Omniva paštomatą galite rasti paštomatų sąraše.

Prekės, į pasirinktą paštomatą, pristatomos per 1-2 darbo dienas. Siuntos į paštomatus esančius Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje ir Utenoje pristatomos ir šeštadieniais. Pateikus užsakymą penktadienį iki 13 valandos, anksčiau paminėtuose miestuose, siuntą galėsite atsiimti jau kitą dieną – šeštadienį.

Siuntai pasiekus Jūsų pasirinktą Omniva paštomatą, būsite informuoti SMS žinute. Jums patogiu metu, siuntinį iš Omniva paštomato turite atsiimti per 7 kalendorines dienas nuo SMS gavimo datos.

Svarbu: Būtina nurodyti tikslų telefono numerį, nes šiuo numeriu bus išsiųsta SMS žinutė su kodu, reikalingu atsiimti siuntą iš paštomato.

Mokėjimas atsiėmimo metu
Banko kortele
Užsakymą pateikus dabar
Paštomate liepos 27 d. (ketvirtadienį) arba liepos 28 d. (penktadienį) *

Dažniausi klausimai apie pristatymą į Omniva paštomatus

Kaip atsiimti siuntą iš Omniva paštomato?

1. Sulaukite pranešimo
Siuntai pasiekus Jūsų pasirinktą Omniva paštomatą, gausite pranešimą SMS žinute, kuriame bus nurodytas durelių atidarymo kodas.

2. Nuvykite prie terminalo
Omniva savitarnos siuntų terminalai veikia 24 valandas per parą, todėl prie pasirinkto terminalo galite nuvykti Jums patogiausiu metu. Tačiau, svarbu prisiminti, jog siuntą turite atsiimti ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas nuo pranešimo gavimo momento.

3. Įveskite kodą
Liečiamajame paštomato ekrane pasirinkite „Atsiimti siuntą“. Įveskite durelių kodą, kurį gavote SMS žinute. Jeigu užsakymo metu pasirinkote apmokėjimą pristatymo metu, paštomatas pateiks instrukcijas, kaip atlikti mokėjimą.

4. Pasiimkite siuntą
Teisingai įvedus ir patvirtinus kodą, automatiškai atsidarys paštomato skyriaus durelės. Paimkite siuntą bei nepamirškite uždaryti durelių.

Per kiek laiko reikia atsiimti siuntą?

Siunta paštomatuose saugoma 7 kalendorines dienas nuo siuntos pristatymo į paštomatą momento. Kuomet siuntinys yra pristatytas į paštomatą, Jums išsiunčiamas panešimas SMS žinute su šešiaženkliu siuntos atsiėmimo kodu bei nurodytu siuntos atsiėmimo terminu.

Visi Omniva savitarnos siuntų paštomatai veikia 24 valandas per parą, todėl siuntas galima atsiimti bet kuriuo paros metu.

Jeigu siuntos neatsiimsite per 7 kalendorines dienas, ji bus grąžinta mums.

Ką daryti jeigu negavau pranešimo su atsiėmimo kodu?

Pranešimas SMS žinute išsiunčiamas, kai siunta yra pasiekusi Jūsų pasirinktą Omniva paštomatą. Pasinaudokite turimu siuntos sekimo numeriu, kurį atsiunčiame vos supakavus prekes. Tokiu būdu, patikrinsite, ar siunta jau pasiekė savitarnos paštomatą.

Jeigu siunta yra pristatyta į paštomatą, tačiau Jūs negavote pranešimo atsiėmimo kodu, dėl pakartotino durelių kodo atsiuntimo, prašome, susisiekite su mumis telefonu 8 700 41000 arba el. paštu pagalba@romantika.lt.

Svarbu: įsitikinkite, jog užsakymo metu teisingai nurodėte telefono numerį. Šią informaciją galite rasti, el. paštu gautame, užsakymo patvirtinimo laiške bei pranešime apie išsiųstą siuntą.

Ar reikalingas asmens dokumentas siuntos atsiėmimo metu?

Asmens dokumentas, siuntos gavėjo vardas ir pavardė nėra reikalingi, nes pirkimas ir siuntos atsiėmimas Omniva paštomatuose yra visiškai konfidencialūs.

Siuntos pristatomos į savitarnos paštomatus, todėl atsiėmimui užtenka turėti šešiaženklį atsiėmimo kodą, kurį atsiunčiame SMS žinute.

Užsakymo metu pasirinkus pristatymą į Omniva paštomatus, nereikia įvesti pirkėjo vardo, pavardės arba adreso. Užsakymo pristatymui reikalingas telefono numeris ir el. pašto adresas. Pateiktu telefono numeriu atsiunčiama SMS žinutė su paštomato durelių atidarymo šešiaženkliu kodu. O el. paštu - užsakymo patvirtinimas, pranešimas apie užsakymo išsiuntimą su siuntos sekimo informacija bei PVM sąskaita.

DPD kurjeris

Kurjeris siuntą pristato per 1-2 darbo dienas nurodytu adresu ir įteikia asmeniškai gavėjui. Apie numatomą pristatymo laiką gavėjas iš vakaro informuojamas SMS žinute.

Galimybė rinktis siuntos pristatymo laiką (8-14 val., 14-18 val. arba 18-22 val.), užsakius pristatymą į Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio, Alytaus, Marijampolės, Tauragės, Telšių arba Utenos miestus. Kituose miestuose ar vietovėse pristatymas vykdomas 8-18 val.

Mokėjimas pristatymo metu
Grynais pinigais Banko kortele
Užsakymą pateikus dabar
Kurjeris pristatys liepos 27 d. (ketvirtadienį) arba liepos 28 d. (penktadienį). *

Dažniausi klausimai apie pristatymą per kurjerį

Ar pristatymas yra konfidencialus?

Siuntos išorėje nėra jokios informacijos apie siuntos turinį ir el. parduotuvės pavadinimo. Siuntinį pristatantis kurjeris, nėra informuojamas apie siuntos turinį.

Užsakymai yra pakuojami į paprastas rudo kartoto dėžutes arba baltus nepermatomus vokus, kurių išorėje nėra logotipų ar užrašų. Siuntos pristatomos ir asmeniškai įteikiamos siuntos gavėjui. Siuntėjas yra įmonė neutraliu pavadinimu.

Siuntos pristatymo metu būtina turėti asmens dokumentą, kadangi siuntinys yra asmeniškai įteikiamas siuntos gavėjui.

Jeigu pasirinkote pristatymą į darbovietę, kurioje nuolat gaunamos įvairios siuntos, galite parašyti mums užsakymo komentare ir mes pasirūpinsime papildomu lipduku “Įteikti asmeniškai”, taip užtikrindami, kad Jūsų siunta bus įteikta asmeniškai Jums, o ne įprastai visas siuntas priimančiam darbuotojui, pavyzdžiui, administratorei.

Kokiu metu yra vykdomas siuntų pristatymas?

Siuntos yra pristatomos tik darbo dienomis.

Siuntos pristatymo laiko intervalą (rytinis, popietinis ar vakarinis) galima pasirinkti, jeigu siunta pristatoma į didžiuosius šalies miestus, taip pat, Alytų, Marijampolę, Tauragę, Telšius ir Uteną.

Kituose miestuose ar vietovėse siuntos yra pristatomos 8-18 val. Apie numatomą pristatymo laiką gavėjas yra iš vakaro informuojamas SMS žinute. Pranešime rasite nuorodą, kurią paspaudę galėsite pakeisti pristatymo datą, laiką ir adresą.

Jeigu pristatymo metu nebūsiu numatytu adresu?

Kurjeris prieš pristatydamas siuntą, įprastai, paskambina nurodytu telefonu ir įsitikina, jog numatytu laiku, bus galimybė gavėjui įteikti siuntą.

Apie numatomą pristatymo laiką informuojama iš vakaro SMS žinute. Pranešime rasite nuorodą, kurią paspaudė galėsite pakeisti pristatymo datą, laiką ir adresą.

Jeigu siuntos pristatymo numatytu laiku bei nurodytu adresu nepavyko gavėjui jos įteikti, tuomet yra paliekamas pranešimas apie nesėkmingą pristatymą ir siuntinį bandomą pristatyti kitą dieną. Nepavykus pristatyti antrą kartą, siunta grąžinama mums.

Kiek laiko užtrunka užsakymo pristatymas?

Visas prekes turime savo sandėlyje, todėl užsakymą siuntimui paruošiame tą pačia darbo dieną.

Prekės pristatomos per 1-2 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo datos.

Kokiuose miestuose ir vietovėje galimas pristatymas?

DPD kurjeriai pristato siuntas visoje Lietuvoje, įskaitant mažus miestelius bei kitas vietoves.

Pristatymo kaina nepriklauso nuo to, ar siunta pristatoma į centrinę Vilniaus dalį, ar į atokią sodybą Lietuvos pakraštyje.

Pristatymas į Kuršių Neriją papildomai kainuoja 20€. Šio, išskirtinio Lietuvos kampelio gyventojams rekomenduojame pasirinkti kitą pristatymo būdą.

DPD Pickup terminalai ir taškai

Savitarnos terminalų ir siuntų atsiėmimo taškų tinklas, kurį sudaro 74 vietos esančios 44 Lietuvos miestuose. Jums artimiausią bei patogiausią DPD Pickup terminalą ir tašką galite rasti DPD Pickup sąraše.

Pickup savitarnos terminalai yra didžiuosiuose šalies miestuose. Jie veikia 24 valandas per parą, todėl siuntą galima atsiimti Jums patogiu metu.

Pickup taškus rasite nedidelėse parduotuvėse ar paslaugų teikimo vietose visoje Lietuvoje. Siuntą iš pasirinkto Pickup taško galite atsiimti tik jo darbo laiku. Taško darbo laiką galite matyti užsakymo metu, kai pasirenkate tašką iš sąrašo.

Mokėjimas atsiėmimo metu
Galimybės nėra
Užsakymą pateikus dabar
Pristatymas liepos 27 d. (ketvirtadienį) arba liepos 28 d. (penktadienį). *

Dažniausi klausimai apie pristatymą į DPD Pickup tinklą

Per kiek laiko reikia atsiimti siuntą?

Siuntai pasiekus numatytą terminalą arba tašką, Jūs būsite informuotas trumpąja SMS žinute ir el. paštu. Pranešime rasite siuntinio atsiėmimui reikalingus kodus, siuntų taško ar terminalo adresą bei darbo laiką.

Siuntą turite atsiimti per 7 kalendorines dienas nuo pranešimo, apie pristatymą gavimo momento. Jeigu neatsiėmėte siuntos per numatytą laiką, ji bus grąžinama mums.

DPD Pickup savitarnos terminalai veikia 24 valandas per parą, tad siuntą galite atsiimti Jums patogiu metu.
Jeigu pasirinkote siuntų atsiėmimo tašką, jo tikslų darbo laiką rasite SMS žinutėje ar el. laiške, kuriais informuojame apie siuntos pristatymą.

Kaip atsiimti siuntą iš DPD Pickup savitarnos terminalo?

1. Sulaukite pranešimo
Siuntai pasiekus Jūsų pasirinktą DPD Pickup terminalą, būsite informuotas SMS žinute ir el. laišku. Pranešime rasite durelių atidarymo kodus, bei siuntų terminalo adresą.

2. Nuvykite prie terminalo
DPD Pickup savitarnos terminalai veikia 24 valandas per parą. Siuntą, iš pasirinkto terminalo, galite atsiimti Jums patogiu metu, tačiau ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas nuo pranešimo gavimo momento.

3. Įveskite kodus
Liečiamajame terminalo ekrane pasirinkite „Atsiimti siuntą“. Įveskite abu kodus, kuriuos gavote trumpąja SMS žinute ar el. paštu.

4. Pasiimkite siuntą
Teisingai įvedus atsiėmimo kodus, automatiškai atsidarys terminalo skyrius, kuriame rasite Jums skirtą siuntinį. Paimkite siuntą bei nepamirškite uždaryti durelių.

Kaip atsiimti siuntą iš DPD Pickup siuntų taško?

1. Sulaukite pranešimo
Siuntiniui pasiekus, Jūsų pasirinktą, DPD Pickup siuntų tašką, būsite informuotas SMS žinute ir el. laišku. Pranešime rasite kodus, kuriuos panaudosite atsiimant siuntą ir priminimą apie siuntų taško darbo laiką bei tikslų adresą.

2. Nuvykite į siuntų tašką
Siuntinį galite atsiimti, Jūsų pasirinkto siuntų taško darbo laiku, tačiau ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas nuo pranešimo gavimo momento. Siuntų taško darbo laiką rasite SMS žinutėje arba el. pašto pranešime bei DPD Pickup vietų sąraše.

3. Pasakykite kodus ir atsiimkite siuntą
Tereikia teisingai pasakyti savo siuntos atsiėmimo kodus ir DPD Pickup taško darbuotojas perduos Jums siuntinį.

Ką daryti jeigu negavau pranešimo su atsiėmimo kodais?

Pranešimas su kodais išsiunčiamas SMS žinute ir el. paštu, kuomet siunta jau yra pristatyta į pasirinktą DPD tašką. Pasinaudokite turimu siuntos sekimo numeriu, kurį atsiunčiame vos supakavus prekes. Tokiu būdu, patikrinsite, ar siunta jau pasiekė DPD tašką.

Jeigu siuntinys yra pristatytas į siuntų tašką ar terminalą, tačiau Jūs negavote pranešimo su atsiėmimo kodais, dėl pakartotino kodų atsiuntimo, prašome, susisiekite su mumis telefonu 8 700 41000 arba el. paštu pagalba@romantika.lt.

Svarbu: įsitikinkite, jog užsakymo metu teisingai nurodėte telefono numerį. Šią informaciją galite rasti, el. paštu gautame, užsakymo patvirtinimo laiške bei pranešime apie išsiųstą siuntą.

Ar reikalingas asmens dokumentas siuntos atsiėmimo metu?

Asmens dokumentas, siuntos gavėjo vardas bei pavardė nėra būtini, nes pirkimas ir siuntos atsiėmimas Pickup terminaluose ir taškuose yra visiškai konfidencialūs.

Siuntos atsiėmimui iš Pickup terminalų ir taškų pakanka atsiėmimo kodų, kuriuos atsiunčiame SMS žinute ir el. paštu.

Pasirinkus pristatymą į Pickup tašką, rekomenduojame nurodyti gavėjo vardą ir pavardę. Tokiu atveju, siuntą galėsite atsiimti pateikę asmens dokumentą, net jeigu neturite atsiėmimo kodų.

Užsakymo metu pasirinkus pristatymą į DPD Pickup tinklą, nėra būtina įvesti pirkėjo vardo, pavardės ar adreso. Užsakymo pristatymui reikalingas telefono numeris ir el. pašto adresas. Pateiktu telefono numeriu atsiunčiama SMS žinutė su terminalo durelių atidarymo PIN kodais. O el. paštu - užsakymo patvirtinimas, pranešimas apie užsakymo išsiuntimą su siuntos sekimo informacija bei PVM sąskaita.

Lietuvos pašto skyriai

Jeigu jūsų gyvenvietėje nėra LP Express ar Omniva terminalų, DPD Pickup taškų ir, dėl tam tikrų priežasčių, nesirenkate pristatymo DPD kurjeriu, Jūs taip pat turite galimybę savo siuntinį atsiimti artimiausiame Lietuvos pašto skyriuje. Tai saugus ir patikimas būdas, tačiau prekių pristatymas užtrunka gerokai ilgiau.

Pasirinkus pristatymą į Lietuvos pašto skyrių, siunta pristatoma į Jūsų adresui priskirtą pašto skyrių per 1-2 darbo dienas. Siuntai pasiekus pašto skyrių, Jūs turėtumėte gauti pranešimą el. paštu arba į korespondencijos dėžutę. Deja, siuntos duomenų apdorojimas pašto skyriuje bei pranešimo pristatymas, gali užtrukti iki 10 dienų.

Svarbu: vykdami atsiimti siuntinio į pranešime nurodytą pašto skyrių, turėkite asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Siuntos Lietuvos Pašto skyriuose yra saugomos 30 kalendorinių dienų nuo pristatymo datos

Mokėjimas pristatymo metu
Grynais pinigais
Užsakymą pateikus dabar
Pašto skyriuje liepos 31 d. (pirmadienį) arba rugpjūčio 1 d. (antradienį). *

Dažniausi klausimai apie pristatymą į Lietuvos pašto skyrius

Ar pristatymas yra konfidencialus?

Siuntos atsiėmimo metu būtina pateikti asmens dokumentą. Pašto darbuotojas nėra informuojamas apie siuntos turinį, o siuntėjas yra įmonė neutraliu pavadinimu.

Siuntos išorėje nėra rašomas elektroninės parduotuvės pavadinimas bei nėra jokios informacijos apie siuntos turinį. Visi užsakymai yra pakuojami į rudo kartono dėžutes arba baltus nepermatomus vokus.

Kodėl pristatymas į Lietuvos pašto skyrius užtrunka ilgiau?

Siuntos į Lietuvos pašto skyrius pristatomos per 1-2 darbo dienas. Deja, siuntų apdorojimas pašto skyriuje ir pranešimo apie siuntą pristatymas į korespondencijos ar el. pašto dėžutę užtrunka iki 10 darbo dienų.

Galimybė atsiimti siuntą nelaukiant pranešimo apie siuntos pristatymą. Patikrinkite ar Jūsų siunta pasiekė numatytą pašto skyrių siuntų paieškos sistemoje.

Vykdami į pašto skyrių, būtinai turėkite siuntos sekimo numerį ir asmens dokumentą.

Ar galiu atsiimti siuntą jeigu negavau pranešimo apie pristatymą?

Lietuvos pašto siuntų paieškos sistemoje patikrinkite, ar Jūsų siunta pasiekė numatytą pašto skyrių. Jeigu siunta jau yra numatytame pašto skyriuje, galite nuvykti ją atsiimti.

Vykdami į pašto skyrių, būtinai turėkite siuntos sekimo numerį ir nepamirškite asmens dokumento.

Siuntos sekimo numerį rasite el. laiške, kuriuos pranešame apie siuntos išsiuntimą.

Ką daryti jeigu negavau pranešimo, kad galiu atsiimti siuntą?

Lietuvos pašto siuntų paieškos sistemoje patikrinkite ar Jūsų siunta pasiekė numatytą pašto skyrių. Jeigu siunta jau yra numatytame pašto skyriuje, ją galite nuvykti atsiimti.

Vykdami į pašto skyrių, būtinai turėkite siuntos sekimo numerį ir nepamirškite asmens dokumento.

Siuntos sekimo numerį rasite el. laiške, kuriuo pranešame apie siuntos išsiuntimą.

* Pateikus užsakymą ir jį apmokėjus naudojantis el. bankininkyste, PayPal arba pasirinkus apmokėjimą pristatymo metu. Pasirinkus apmokėjimą banko pavedimu ar kitu būdu, užsakymas pradedamas vykdyti, kai apmokėjimas yra įskaitomas į mūsų sąskaitą, todėl užsakymo pristatymo data gali kisti.

Prekė įdėta į pirkinių krepšelį

Prekė pašalinta iš krepšelio

Uždaryti
Pirkinių krepšelis