Kategorijos
Informacija pirkėjui

Kontaktai ir informacija

Informacija ir pagalba teikiama

Telefonu 8 700 41000
Dirbame kasdien 10:00-20:00

Įmonės rekvizitai

UAB „Technet“
Pakalnės g. 7C, 54355 Domeikava, Kauno r.
Įmonės kodas: 301649603
PVM mokėtojo kodas: LT100004909319

Sąskaitos užsakymų apmokėjimui

LT72 7044 0600 0811 8478 AB SEB bankas
LT26 7300 0101 4467 3633 AB Swedbank

Stipriausi Lietuvoje Lyderiai 2015 Romantika.lt - Biuras

Penki dažniausiai užduodami klausimai

Kokie yra pristatymo būdai ir terminai?

Visas prekes turime savo sandėlyje, todėl užsakymus Lietuvoje pristatysime per 1-2 darbo dienas, jei pasirinksite pristatymą kurjeriu arba į savitarnos terminalus. Pristatymas į Lietuvos pašto skyrius užtrunka 3-4 darbo dienas, tad nerekomenduojame rinktis šio pristatymo būdo, jeigu prekes norite gauti greitai.

Jūsų patogumui siūlome rinktis iš keturių pristatymo būdų:

  • DPD kurjeris pristatys nurodytu adresu;
  • Į LP Express terminalus;
  • Į Omniva paštomatus;
  • Į Lietuvos Pašto skyrius.

Pristatysime nemokamai užsakius prekių už 30 € ir daugiau. Užsakymams iki 30 € taikomas 3 € pristatymo mokestis, nepriklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo.

Pristatymui į Kuršių Neriją su DPD kurjeriu yra taikomas papildomas 20 € mokestis.

Visoms siuntoms suteikiame sekimo numerius, todėl visuomet turėsite galimybę žinoti, kur yra Jūsų siuntinys.

Kokie galimi užsakymo apmokėjimo būdai?

Mūsų el. parduotuvėje galite pasirinkti Jums patogiausią atsiskaitymo metodą:

  • Atsiskaitymas prekių pristatymo arba atsiėmimo metu;
  • El. bankininkystė;
  • Bankinis pavedimas;
  • PayPal sistema.

Pasirinkus atsiskaitymą pristatymo metu, DPD kurjeriui ir Lietuvos pašto skyriuje galėsite sumokėti grynais pinigais, o LP Express terminaluose ar Omniva paštomatuose – banko kortele.

Ar pirkimas yra konfidencialus?

Taip. Visos prekės yra siunčiamos neutralioje, rudo kartono, dėžutėje arba diskretiškame nepermatome voke, be jokių užuominų apie siuntos turinį arba mūsų parduotuvės pavadinimą. Ant siuntinio matoma tik Jūsų suteikta gavėjo informacija, o siuntėjas yra įmonė neutraliu pavadinimu.

Mūsų el. parduotuvė yra pasiekiama tik saugiu SSL protokolu, visa informacija, perduodama tarp mūsų tarnybinės stoties ir Jūsų įrenginio, yra šifruojama, tad niekas negali matyti, kokias prekes Jūs žiūrinėjate ar užsisakote.

Ar galima grąžinti nepatikusią prekę?

Taip. Mes suteikiame 30 dienų prekių grąžinimo garantiją. Jeigu prekė Jums nepatiko - netiko spalva, dydis, forma ar tiesiog persigalvojote, galite prekę grąžinti per 30 dienų nuo jos pristatymo momento ir atgauti sumokėtus pinigus.

Remiantis parduodamų prekių pobūdžiu ir LR galiojančių higienos normų reikalavimais, grąžinamos prekės privalo būti neišpakuotos, tai yra, nepažeista apsauginė plėvelė, pakuotė arba lipdukai. Primename, kad tinkamos kokybės prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Kokia garantija yra taikoma prekėms?

Visoms prekėms suteikiame kokybės garantiją, kurios terminas yra nurodomas kiekvienos prekės aprašyme. Jeigu garantijos terminas nenurodytas prekės aprašyme, ji turi 60 dienų garantiją.

Garantija netaikoma greitai, natūraliai susidėvinčioms ar vienkartiniam naudojimui skirtoms prekėms bei jų dalims.

Jeigu prekė turi gamyklinį defektą arba sugedo garantinio laikotarpio metu, Jūs galite rinktis iš kelių sprendimo būdų: ją grąžinti ir atgauti sumokėtus pinigus arba pakeisti netinkamą prekę į tokią pat naują ir kokybišką.

Romantika.lt žemėlapyje

Susisiekite su mumis

* Privalomi laukai

Prekė įdėta į pirkinių krepšelį

Prekė pašalinta iš krepšelio

Uždaryti
Pirkinių krepšelis