Kategorijos
Informacija pirkėjui

Dažni klausimai apie sekso ir erotines prekes

Mes siekiame Jums suteikti visą reikiamą informaciją, todėl atsakymus, į dažniausiai užduodamus klausimus, rasite vienoje vietoje. Jei šiame puslapyje neradote atsakymo į Jums rūpimą klausimą, lauksime Jūsų laiško el. paštu pagalba@romantika.lt arba skambučio telefonu 8 700 41000.

Pirkimas mūsų el. parduotuvėje

Ar pirkimas yra konfidencialus?

Taip. Visos prekės pakuojamos į neutralią rudo kartono dėžutę arba nepermatomą baltą voką, kurio išorėje nėra pateikiamas el. parduotuvės pavadinimas ar bet kokia kita informacija, atskleidžianti siuntos turinį. Siuntėjas yra įmonė neutraliu pavadinimu.

Mūsų el. parduotuvė pasiekiama bei visa informacija, kuri yra perduodama tarp mūsų tarnybinės stoties ir Jūsų įrenginio, šifruojama saugiu SSL protokolu. Jo dėka niekas negali sekti, kokias prekes Jūs apžiūrite ar užsisakote.

Kokie yra užsakymo pristatymo būdai ir kainos?

Užsakydami prekes, galite pasirinkti Jums patogiausią prekių pristatymo būdą:

  • LP Express terminalai;
  • Omniva paštomatai;
  • DPD kurjeris nurodytu adresu;
  • DPD Pickup tinklas;
  • Lietuvos Pašto skyriai.

Perkant prekių už 30 € ir daugiau, pristatymas yra nemokamas. Užsakymams iki 30 € taikomas 3 € pristatymo mokestis, kuris nepriklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo ar vietovės.

Pristatymui į Kuršių Neriją su DPD kurjeriu yra taikomas papildomas 20 € mokestis.

Plačiau apie užsakymų pristatymą.

Per kiek laiko pristatysite užsakytas prekes?

Visas prekes turime savo sandėlyje, todėl pasirinkus pristatymą į savitarnos terminalus, kurjeriu ar Pickup tinklą, užsakymus Lietuvoje pristatysime per 1-2 darbo dienas. Pristatymas į Lietuvos pašto skyrius užtrunka 3-4 darbo dienas. Tad norint prekes gauti skubiai, šis pristatymo būdas nėra rekomenduojamas.

Prekės supakuojamos ir užsakymas paruošiamas siuntimui iškart po to, kai gaunamas mokėjimo patvirtinimas arba, patvirtinamas užsakymas, pasirinkus atsiskaitymą prekių pristatymo metu.

Visoms siuntoms suteikiame sekimo numerius, todėl visada galite sekti, kur yra Jūsų siuntinys.

Kokie galimi užsakymo apmokėjimo būdai?

Mūsų el. parduotuvėje galite pasirinkti Jums patogiausią atsiskaitymo metodą:

  • Atsiskaitymas prekių pristatymo arba atsiėmimo metu;
  • El. bankininkystė (Bank Link);
  • Bankinis pavedimas;
  • PayPal;
  • Paysera.

Pasirinkus atsiskaitymą pristatymo metu, LP Express ar Omniva terminaluose galėsite atsiskaityti banko kortele, DPD kurjeriui galėsite sumokėti grynaisiais pinigais arba banko kortele. Lietuvos pašto skyriuose galima atsiskaityti tik grynaisiais pinigais. DPD Pickup tinklo taškuose ir terminaluose nėra galimybės užsakymą apmokėti atsiėmimo metu.

Plačiau apie užsakymų apmokėjimą.

Ar galima prekes užsakyti telefonu?

Žinoma. Išsirinkite prekę ar prekes, paskambinkite mums numeriu 8 700 41000 ir jas užsakykite. Pasirinkite pageidaujamą pristatymo būdą, vietą, atsiskaitymo metodą ir suteikite pristatymui reikalingą informaciją. Užsakymai atlikti telefonu yra vykdomi įprasta tvarka bei pristatomi įprastais terminais.

Plačiau apie užsakymą telefonu.

Ar galiu įsigyti prekių, jei nesu užsiregistravęs el. parduotuvėje?

Taip, prekes užsisakyti gali tiek registruoti, tiek neregistruoti klientai. Registruotiems pirkėjams kiekvieno užsakymo metu nereikia pakartotinai įrašyti pristatymo informacijos.

Kaip atšaukti užsakymą?

Užsakymą galite atšaukti parašę mums el. laišką adresu pagalba@romantika.lt.

Laiške, su prašymu atšaukti užsakymą, nurodykite užsakymo numerį. Taip pat užsakymą galite atšaukti paskambinę telefono numeriu 8 700 41000.

Kaip pasinaudoti kuponu?

Išsirinkus pageidaujamas prekes, savo pirkinių krepšelyje pažymėkite, jog turite kuponą, įveskite jame esantį unikalų kodą bei spustelėkite laukelį „Naudoti kuponą“. Toliau pirkimas vykdomas įprastai.

Užsakymų pristatymas

Per kiek laiko pristatote užsakytas prekes?

Pristatymas į LP Express ir Omniva savitarnos terminalus, kurjeriu ir Pickup tinklą Lietuvoje, užtrunka 1-2 darbo dienas. Užsakymai į Lietuvos pašto skyrius pristatomi per 3-4 darbo dienas.

Prekės supakuojamos ir užsakymas paruošiamas siuntimui iškart po to, kai gaunamas mokėjimo patvirtinimas arba, partvirtinamas užsakymas, pasirinkus atsiskaitymą prekių pristatymo metu.

Plačiau apie užsakymų pristatymą.

Kokie galima užsakymo pristatymo būdai?

Rinkitės Jums patogiausią prekių pristatymo būdą:

  • LP Express terminalai;
  • Omniva paštomatai;
  • DPD kurjeris nurodytu adresu;
  • DPD Pickup tinklas;
  • Lietuvos Pašto skyriai.

Plačiau apie užsakymų pristatymą.

Ar galiu sekti siuntos buvimo vietą?

Visoms siuntoms suteikiame sekimo numerius, todėl visada galite stebėti, kur yra Jūsų siuntinys. Siuntos numerį bei nuorodą į sekimo puslapį gausite el. paštu, kurio adresą nurodėte užsakymo metu.

Užsakius prekes telefonu ir nepateikus el. pašto adreso, siuntos sekimo numeris nėra siunčiamas.

Kiek kainuoja prekių pristatymas?

Perkant prekių už 30 € ir daugiau, pristatymas į bet kurį Lietuvos tašką yra nemokamas.

Užsakymams iki 30 € taikomas 3 € pristatymo mokestis, kuris nepriklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo ar vietovės.

Pristatymui į Kuršių Neriją su DPD kurjeriu yra taikomas papildomas 20 € mokestis.

Ar prekių pristatymas yra konfidencialus?

Taip. Visos prekės pakuojamos į neutralią rudo kartono dėžutę arba nepermatomą baltą voką, kurio išorėje nėra pateikiamas el. parduotuvės pavadinimas ar bet kokia kita informacija, atskleidžianti siuntos turinį.

Siuntinio išorinėje dalyje yra matoma tik siuntos pristatymo informacija ir siuntėjas - įmonė neutraliu pavadinimu.

Plačiau apie privatumą ir konfidencialumą.

Užsakymų apmokėjimas

Kokie galimi užsakymų apmokėjimo metodai?

Mūsų el. parduotuvėje galite pasirinkti Jums patogiausią atsiskaitymo metodą:

  • Atsiskaitymas prekių pristatymo arba atsiėmimo metu;
  • El. bankininkyste (Bank Link);
  • Bankinis pavedimas;
  • PayPal;
  • Paysera.

Plačiau apie užsakymų apmokėjimą.

Ar galima užsakymą apmokėti pristatymo metu?

Atsiskaitymas siuntos atsiėmimo metu galimas pasirinkus DPD kurjerio pristatymą, pristatymą į LP Express ir Omniva savitarnos terminalus ir Lietuvos pašto skyrius.

DPD kurjeriui atsiskaityti galima grynaisiais pinigais ir banko kortele, savitarnos terminaluose – banko kortele, o Lietuvos pašto skyriuose – tik grynaisiais pinigais.

DPD Pickup terminaluose ir taškuose nėra galimybės užsakymą apmokėti atsiėmimo metu.

Kiek laiko užtrunka mokėjimo įskaitymas?

Pasirinkus atsiskaitymą elektronine bankininkyste (Bank Link), mokėjimo patvirtinimas gaunamas per kelias minutes.

Atlikus mokėjimą bankiniu pavedimu Lietuvoje veikiančių bankų, mūsų sąskaitoje įskaitomas per 1 darbo dieną.

Mokėjimai per PayPal ir Paysera sistemas yra momentiniai.

Užsakymai su atsiskaitymu atsiimant prekes, pradedami vykdyti iškart.

Užsakymą pagal išankstinę sąskaitą galite apmokėti grynais pinigais Maxima kasose, Perlo terminaluose, Lietuvos Pašto ir PayPost skyriuose bei Narvesen ir Lietuvos spauda prekybos vietose. Šių mokėjimų įskaitymas užtrunka iki 12 val.

Prekių grąžinimas ir keitimas

Ar galima grąžinti nepatikusias prekes?

Taip. Mes suteikiame 30 dienų prekių grąžinimo garantiją. Jeigu prekė Jums nepatiko - netiko spalva, dydis, forma ar tiesiog persigalvojote, galite prekę grąžinti per 30 dienų, nuo jos pristatymo momento, ir atgauti sumokėtus pinigus.

Remiantis parduodamų prekių pobūdžiu ir LR galiojančių higienos normų reikalavimais, grąžinamos prekės privalo būti neišpakuotos, tai yra nepažeista apsauginė plėvelė, pakuotė arba lipdukai. Primename, kad tinkamos kokybės prekių grąžinimo išlaidas apmoka pats pirkėjas.

Kokia garantija taikoma parduodamoms prekėms?

Visoms prekėms suteikiame kokybės garantiją, kurios terminas yra nurodomas kiekvienos prekės aprašyme.

Garantija netaikoma greitai natūraliai susidėvinčioms, vienkartiniam ar trumpalaikiam naudojimui skirtoms prekėms bei jų dalims.

Jeigu prekė turi gamyklinį defektą arba sugedo garantinio laikotarpio metu, Jūs galite rinktis vieną iš dviejų sprendimo būdų: ją grąžinti ir atgauti sumokėtus pinigus arba pakeisti netinkamos kokybės prekę į tokią pat naują ir kokybišką.

Kaip galėčiau grąžinti arba pakeisti prekę?

Prekės grąžinamos arba keičiamos užpildžius prekių grąžinimo arba keitimo elektroninį prašymą.

Užpildžius prašymo formą ir pateikus visą reikalingą informaciją, mes su Jumis susisieksime el. paštu ir pateiksime instrukcijas kaip prekę grąžinti mums.

Gavę grąžintą prekę ir atlikę apžiūrą, mes priimsime sprendimą ir susisieksime su Jumis.

Per kiek laiko atgausiu pinigus už grąžintą prekę?

Pinigus į Jūsų nurodytą banko sąskaitą grąžinsime po prekės grąžinimo, per 7 kalendorines dienas, skaičiuojant nuo sprendimo patenkinti prašymą grąžinti prekes bei atgauti sumokėtus pinigus priėmimo.

Seksuali apranga ir apatinis trikotažas

Kokį seksualaus apatinio trikotažo dydį rinktis?

Perkant seksualų apatinį trikotažą, rekomenduojame atidžiai peržvelgti dydžių lentelę. Jūsų patogumui dydžių lenteles rasite prie kiekvienos prekės.

Naudokitės centimetrine juostele ir išmatuokite savo apimtis, reikalingas būtent išsirinktam drabužiui. Dažniausiai Jums prireiks krūtinės, liemens ir klubų apimčių. Taip pat atsižvelkite į nuolat dėvimų drabužių ir apatinio trikotažo dydį. Jei Jūsų apimtys yra tarp dviejų dydžių, rekomenduojame rinktis didesnį.

Seksualūs apatiniai dažniausiai siuvami iš tamprių audinių, turi reguliuojamas petnešėles ar dirželius, arba yra surišami nugaroje ar ties kaklu, taigi tokius drabužius rekomenduojame rinktis abejojantiems dėl dydžio.

Kur galima rasti aprangos dydžių lenteles?

Kiekvieno gamintojo naudojamos aprangos dydžių lentelės yra skirtingos, todėl dydžių lentelę rasite kiekvienos aprangos prekės puslapyje, aprašymo apačioje.

Ką daryti jeigu netiko dydis?

Jei užsakyta prekė Jums netiko, galite ją pakeisti į tą pačią, tik kito dydžio prekę, išsirinkti kitą, arba atgauti už prekę sumokėtus pinigus. Prekės grąžinamos arba keičiamos užpildžius prekių grąžinimo arba keitimo elektroninį prašymą. Gavę Jūsų prašymą, jį patvirtinsime ir el. paštu atsiųsime instrukcijas ir adresą kuriuo atsiųsti grąžinamas prekes.

Grąžinamos ar keičiamos prekės privalo būti originalioje pakuotėje, su etiketėmis, nedėvėtos, nesuteptos ar kitaip nepažeistos. Prekės apžiūros metu nustačius, kad prekė yra pažeista ar dėvėta ilgiau nei reikalinga ją pasimatuoti, pinigai nėra grąžinami arba prekė nėra keičiama.

Primename, kad tinkamos kokybės prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Ar galima grąžinti seksualų apatinį trikotažą?

Taip, apatinį trikotažą grąžinti galima, tačiau jis turi atitikti visas kokybiškų prekių grąžinimo taisykles.

Grąžinama prekė privalo būti originalioje pakuotėje, su visais dekoratyviniais pakuotės elementais, su etiketėmis, nedėvėta, nesutepta ar kitaip nepažeista.

Prekės apžiūros metu nustačius, kad prekė yra pažeista ar dėvėta ilgiau nei reikalinga ją pasimatuoti, pinigai nėra grąžinami.

Prekės grąžinamos arba keičiamos užpildžius prekių grąžinimo arba keitimo elektroninį prašymą.

Sekso prekės ir vibratoriai

Kaip išsirinkti pirmąjį žaislą?

Pradėkite nuo apmąstymų, kokio tipo stimuliacija Jums teikia didžiausią malonumą, kokio tipo žaislo norite ir kokia bus jo paskirtis. Išbandymams rinkitės paprastą, nebrangų, įvairių taškų jaudrinimui skirtą žaislą, kad galėtumėte pajausti ir suprasti, kas tinka Jums. Pirmąjį bandymą pasilikite sau, kad galėtumėte jaustis laisvai ir be apribojimų išbandyti naująjį draugą. Nepamirškite iš anksto pasirūpinti lubrikantu bei tinkamo dydžio baterijomis. Galiausiai išsiaiškinę ir supratę kas Jums tinka labiausiai, galėsite investuoti daugiau.

Kaip išsirinkti vibratorių?

Renkantis vibratorių pirmiausia reikia nuspręsti, kurios erogeninės zonos stimuliacijai jis bus skirtas – universalus, klitorinis, G taško, išorinis, analinis, ar skirtas poroms. Išsirinkus tipą nuspręskite kokio dydžio ir formos žaislo pageidaujate, iš kokios medžiagos jis turėtų būti pagamintas ir kiek šiam pirkiniui skirsite pinigų. Nubrėžus kainos limitą galėsite rinktis vibratorių pagal jo turimas vibracijos galimybes, papildomas funkcijas, privalumus ir gamintoją.

Koks skirtumas tarp elementais maitinamų ir įkraunamų vibratorių?

Su elementais veikiantys vibratoriai gali skleisti silpnesnes vibracijas. Taip pat, ne itin patogu rūpintis, kad išsikrovus elementams, Jūs visuomet turėtumėte papildomą komplektą greta.

Tuo tarpu, įkraunami sekso pagalbininkai pilnai įkrautu akumuliatoriumi gali veikti nuo 1 iki 48 valandų (priklausomai nuo gaminio) ir juose įmontuoti galingesni varikliai leidžia mėgautis stipresne stimuliacija.

Kodėl naujas sekso žaislas turi keistą kvapą?

Dėl gamyboje naudojamų tam tikrų medžiagų, kai kurie žaislai gali skleisti specifinį kvapą.

To nereikėtų baimintis, kadangi nuplovus šiltu vandeniu ir muilu bei palikus atviroje vietoje, kvapo nebelieka.

Primename, kad dauguma iš silikono gaminamų žaislų yra bekvapiai.

Kaip valyti sekso žaislus?

Visus sekso žaislus rekomenduojame nuvalyti ar nuplauti ne tik vos jas įsigijus, bet taip pat ir prieš kiekvieną naudojimą bei po jo.

Prekes atsparias drėgmei galima plauti vandeniu ar net į jį nardinti, o neatsparias – valyti tik drėgna šluoste. Rekomenduojame kartu naudoti muilą arba specialų, sekso žaislams skirtą, valiklį.

Kaip išsirinkti tinkamą lubrikantą?

Vandens pagrindo lubrikantai yra universaliausi ir tinkami naudoti su visų tipų sekso žaislais bei yra itin lengvai nuvalomi. Silikono pagrindo lubrikantai – vandeniui atsparūs, todėl tinkami naudoti duše ar vonioje, taip pat visiškai saugu naudoti juos su latekso gaminiais (pvz.: prezervatyvais). Jei esate nusiteikę išbandyti kažką įmantresnio, galite rinktis įvairių skonių lubrikantus, kurie paįvairins Jūsų oralinius žaidimus. Taip turime pasiūlymą gamtą puoselėjančiams pirkėjams – ekologiški produktai.

Primename, jog lubrikanto tipą, kuris tinka Jūsų išsirinktam žaislui, rekomenduoja gamintojas. Informaciją rasite Jus dominančios prekės specifikacijoje.

Ar galima grąžinti lubrikantus ir kitą kosmetiką?

Taip, lubrikantus ir kitą intymią kosmetiką grąžinti galima, tačiau ji turi atitikti visas kokybiškų prekių grąžinimo taisykles.

Grąžinama prekė turi būti nenaudota ir neišpakuota, tai yra nepažeista apsauginė plėvelė, pakuotė arba lipdukai.

Prekės grąžinamos arba keičiamos užpildžius prekių grąžinimo arba keitimo elektroninį prašymą.

Ar galima grąžinti nepatikusią prekę?

Taip, mes suteikiame 30 dienų grąžinimo garantiją. Prekės grąžinamos arba keičiamos užpildžius prekių grąžinimo arba keitimo elektroninį prašymą.

Užpildžius prašymo formą ir pateikus visą reikalingą informaciją, el. paštu atsiųsime instrukcijas bei adresą kuriuo reikia išsiųsti grąžinamas prekes.

Gavę grąžintas prekes ir atlikę jų apžiūrą, mes priimsime sprendimą ir susisieksime su Jumis.

Primename, kad tinkamos kokybės prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Prekė įdėta į pirkinių krepšelį

Prekė pašalinta iš krepšelio

Uždaryti
Pirkinių krepšelis